...

STCW-utbildning på Beckholmen när ditt fartyg ligger på varvet

Pris:

Utbildning för varvsbesökande, när båten är på land kan vi utbilda din besättning i det de just nu behöver bäst

För rederier som besöker dockorna på Stockholms Reparationsvarv på Beckholmen erbjuder vi STCW-grundande utbildning.

Det kan vara någon av våra schemalagda kurser, om de passar med er kalender.

Men det kan lika gärna vara offertkurser på våra STCW-Manila kurser enligt era önskemål.

Det kan också vara specialutbildning, helt enligt era önskemål och behov.

Vi kan till exempel med fördel genomföra utbildningen ombord på eget fartyg. Både kostnads- och tidseffektivt. Med er egen utrustning, om så önskas. Vi har samarbete med Ekens Navaloch kan vara behjälpliga med en kontakt i samband med service av er säkerhetsutrustning.

Vi kan också öva kallrökdykning ombord i ert maskinrum, med er egen eller vår rökdykutrustning. Mycket realistiskt och mycket uppskattat av de anställda!

Möjligheterna är många, – tillsammans kommer vi överens om vad som passar era behov bäst.

Se våra schemalagda utbildningar här.
Eller kontakta oss på mail. Du väljer själv kursinnehåll, eller vilken kurs du behöver mest. Alternativt väljer av våra schemalagda utbildningar.

Lärare på denna kursen

På Sjöskolan fokuserar vi alltid på våra 3 ”P”.

Det betyder att allt vi gör genomsyras av ProfessionelltPraktisk samt Personligt. Sjöskolans alla instruktörer är Professionellt verksamma inom det yrken de föreläser om. Bunkerbåt, seglingscharter, RIB-charter, sjuksyster, brandmän är några av de yrken våra instruktörer har när de inte föreläser hos Sjöskolan.

Även teoretiska kurser har Praktiska moment, så mycket och ofta det är möjligt. Även när kursschemat inte kräver det, vi på Sjöskolan anser att det blir lättare att förstå en maskin om man också får prova att skruva isär den, t.ex.

Vi ser alltid individen i vårt klassrum och anpassar undervisningen Personligt så att alla förstår, samtidigt som alla skall känna det positivt utmanade oavsett förkunskaper.

Om du vill ge bort denna kursen som presentkort så klicka här